13/4-12


Hejj, gick till skolan idag. Var sjuk i en veck nästan, men nu e jag frisk. Så imorgon blir det bästa Victoria, då ska kameran såklart med :D Men idag så var jag i alla fall i skolan och på gympan så skulle vi öva till skol joggen, men var inte med så jag, Matilda, Anton, Ludde, Oscar och Elin gick den i stället, dom smarta killarna + Matilda skulle tvunget ta med en boll och då skjuter dom såklart ner den i nissan, smart men dom lyckades få upp den i alla fall. Men när vi gick fick jag ha Elins mobil för hon hade inga bra fickor, men sen tog hon aldrig tillbaka den efter åt och då passade jag och Alva på att göra helt sjuka vidios på den, vi hr sjuk humor oxå för den delen.
Men aja sen kom jag hem och då slappade jag bara, men för typ en halv timme sen fick jag ett ryck och gick ut med Bamse, han hade överdrivet mycket energie så vi var ute och sprang i 40min. Nu e han som en död hund.
Blev en lyckad dag ändet är `fredagen den 13´
Men nu har jag inget att skriva så Bye !

Kommentarer

Designad av: cchiris.blogg.se/Redigerad av: tabbelabbe.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback