08/04-12



Hejj, idag har vi varit på ön och gått där med Bamse, lilla smarta jag gick in i en taggbuske så har fullt med märken på bena efer taggarna. Men sen åkte vi hem till farmor men nä hon var inte hemma så vi åkte hem istället. Så nu har vi typ bara degat på sofan. Ska typ titta på film snart med mig själv. Saga dissade mig, hon bah Nä det går inte, vi får inte plats hemma hos oss vi har gäster. Jag har också ett hem tänkte jag men brydde mig inte så mycket. Så har är jag nu ensam den näst sista dagen på lovet, tråkigt. Men aja tycker synd om mig själv oxå för jag mår bajs, ont i magen ont i huvudet & ont i benet efter taggarna. Aja BYE!

Kommentarer

Designad av: cchiris.blogg.se/Redigerad av: tabbelabbe.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback